Odvoz a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů na období let 2025–2027

Základní informace


Název zadávacího postupu

Odvoz a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů na období let 2025–2027

Systémové číslo NEN

N006/24/V00037700

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ano

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-058002

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00037700

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 11. 2024 12:09

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 12. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Hana

Příjmení

Vrabcová

E-mail

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823255

Telefon 2

+420 731553241

Předmět


Popis předmětu

Odvoz a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů na období let 2025–2027 Vymezení předmětu veřejné zakázky: Předmět plnění: Zabezpečení odvozu a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy na období let 2025–2027 v souladu s platnou legislativou ČR o odpadovém hospodářství. Pronájem odpadních nádob k směsnému a tříděnému odpadu v souladu s platnou legislativou ČR o odpadovém hospodářství a pronájmem odpadních nádob. Doba plnění veřejné zakázky Doba plnění veřejné zakázky pro část A – směsný odpad: Předpokládané termíny zahájení plnění: leden 2025 ukončení plnění: 31. 12. 2027 Maximální finanční limit byl stanoven: ve výši 11 157 025,00 Kč bez DPH, tj. 13 500 000,00 Kč včetně DPH. Doba plnění veřejné zakázky pro část B – tříděný odpad Předpokládané termíny: zahájení plnění: leden 2025 ukončení plnění: 31. 12. 2027 Maximální finanční limit byl stanoven: ve výši 5 371 901, 00 Kč bez DPH, tj. 6 500 000,00 Kč včetně DPH. Předpokládaná hodnota této veřejné zakázky činí: 20 000 000,00 Kč včetně DPH, je stanovena na základě cen současného dodavatele těchto služeb, s přihlédnutím k zvýšení ceny služeb za skladování odpadů, pronájem odpadních nádob, pohonných hmot. Veřejná zakázka je rozdělena na část A: směsný odpad 13 500 000,00 Kč včetně DPH 21 %, část B: tříděný odpad 6 500 000,- Kč včetně DPH 21 %, v celkové výši do 20 000 000,00 Kč včetně DPH 21 %. Místem plnění veřejné zakázky jsou objekty, které užívá Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy. Seznam těchto objektů s adresním místem, objemem nádoby, počtem nádob, označením druhu odpadu a četností vývozů v týdnu, tvoří přílohu č. 1 A – směsný odpad a přílohu č.1 B - tříděný odpad těchto zadávacích podmínek a je označen jako „Závazný cenový formulář“.

Kód z číselníku NIPEZ

90500000-2

Název z číselníku NIPEZ

Služby související s likvidací odpadů a odpady

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

90500000-2

Název z číselníku CPV

Služby související s likvidací odpadů a odpady

Název předmětu

Služby související s likvidací odpadů a odpady

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidenční číslo v TED

708398-24

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail27. 11. 2024 08:41Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 11. 2024 12:09Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


19. 11. 2024 10:1519. 11. 2024 10:16F2024-058002Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka