Odvoz a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů na období let 2025–2027
Základní informace
Název zadávacího postupu
Odvoz a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů na období let 2025–2027
Systémové číslo NEN
N006/24/V00037700
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ano
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-058002
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00037700
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 11. 2024 12:09
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 12. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Hana
Příjmení
Vrabcová
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823255
Telefon 2
+420 731553241
Předmět
Popis předmětu
Odvoz a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů na období let 2025–2027 Vymezení předmětu veřejné zakázky: Předmět plnění: Zabezpečení odvozu a likvidace směsného a tříděného odpadu z objektů Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy na období let 2025–2027 v souladu s platnou legislativou ČR o odpadovém hospodářství. Pronájem odpadních nádob k směsnému a tříděnému odpadu v souladu s platnou legislativou ČR o odpadovém hospodářství a pronájmem odpadních nádob. Doba plnění veřejné zakázky Doba plnění veřejné zakázky pro část A – směsný odpad: Předpokládané termíny zahájení plnění: leden 2025 ukončení plnění: 31. 12. 2027 Maximální finanční limit byl stanoven: ve výši 11 157 025,00 Kč bez DPH, tj. 13 500 000,00 Kč včetně DPH. Doba plnění veřejné zakázky pro část B – tříděný odpad Předpokládané termíny: zahájení plnění: leden 2025 ukončení plnění: 31. 12. 2027 Maximální finanční limit byl stanoven: ve výši 5 371 901, 00 Kč bez DPH, tj. 6 500 000,00 Kč včetně DPH. Předpokládaná hodnota této veřejné zakázky činí: 20 000 000,00 Kč včetně DPH, je stanovena na základě cen současného dodavatele těchto služeb, s přihlédnutím k zvýšení ceny služeb za skladování odpadů, pronájem odpadních nádob, pohonných hmot. Veřejná zakázka je rozdělena na část A: směsný odpad 13 500 000,00 Kč včetně DPH 21 %, část B: tříděný odpad 6 500 000,- Kč včetně DPH 21 %, v celkové výši do 20 000 000,00 Kč včetně DPH 21 %. Místem plnění veřejné zakázky jsou objekty, které užívá Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy. Seznam těchto objektů s adresním místem, objemem nádoby, počtem nádob, označením druhu odpadu a četností vývozů v týdnu, tvoří přílohu č. 1 A – směsný odpad a přílohu č.1 B - tříděný odpad těchto zadávacích podmínek a je označen jako „Závazný cenový formulář“.
Kód z číselníku NIPEZ
90500000-2
Název z číselníku NIPEZ
Služby související s likvidací odpadů a odpady
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
90500000-2
Název z číselníku CPV
Služby související s likvidací odpadů a odpady
Název předmětu
Služby související s likvidací odpadů a odpady
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidenční číslo v TED
708398-24
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
27. 11. 2024 08:41 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 11. 2024 12:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
19. 11. 2024 10:15 | 19. 11. 2024 10:16 | F2024-058002 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |